vineri, 15 ianuarie 2010

LA MULTI ANI!

Si..daca tot scriu prima data pe annu' asta.. Incep cu cateva urari..care, cred ca o sa mi-le fac mie, ca altcineva, nu cred ca se uite pe blogu' meu :)) (daca va uitati careva, lasati totusi un comentariu... chiar daca ma-njurati...si-mi ziceti ca n-am talent la scris :)) ) Deci, revin : LA MULTI ANI! Sanatate, fericire si multa putere de munca!

Azi, 15 ianuarie ( LA MULTI ANI, lu' Tovarasu Eminescu, care a lasat o gramda de 'cultura' ) fu' o zi, al naibi de plictisitoare ( si inca nu se termina, avand in vedere ca nici 18:00 nu-i ceasu ).

Ma trezii ca' omu de dimineata, si fusai sa-mi fac vacciunu. ENERGIX-B (cred c-am scris corect :) )
De ce? Ca sa fiu si eu "vaccinat" :) Se poarta, asta...sa-ti faci vaccin. De AH1N1, nu sunt sigur c-as vrea sa-l fac.... Motiv pentru ca nu l-am facut, chiar daca am fost la tanti doctora a mea ( de familie ) si mi-a sugerat sa-l fac, ca e bun si ca ea l-a facut. M-am abtinut, insa...

Apoi, dupa ce facui vacciunu, fusai la sala, apoi birou. Aici, nasol-frig!
NET-ul nu merge de luni... astia de la RDS nu se grabesc delooc, s-ajunga... noroc cu un vecin, care bun cum e, nu si-a securizat retzeaua (wiraless) si "trasai" si eu net de la el :)) ( saru'mana lu 'hari' )

Cam atat, sper sa mai scriu.... daca-mi mai aminteste Oana ! :)) ( stie ea care... )

Ciao! :)

Un comentariu:

  1. Cum adica se poarta sa-ti faci vaccin? Doar nu o sa ajungem ca fata aia care dupa ce s-a injectat i-a amortit mana, iar a doua zi a murit...

    Cat despre frigul de la birou, cumpara-ti o sobita pe lemne. Aia de la termoficare sunt niste lenesi, nu or sa-ti dea caldura prea curand. Sau cand or s-o faca, vin caldurile, parca si vad :D

    Iar internetul il furi de la alde Harry de la Arti? Pai e frumos, Johnny, ce faci? :D

    RăspundețiȘtergere