miercuri, 5 martie 2014

BancPost ...isi bate joc? (cardul WizzAir)



Dupa ce BCR a renuntat la colaborarea cu wizz, la sfarsitul anului trecut, BancPost, venind ''tare'' din urma, preia contracul cu wizzair-ul, si lanseaza ei cardul WizzAir BancPost ''Shop & Travel''.
Ca un client fidel Wizz ce sunt, m-am apucat sa vad care-i demersul pentru 'procurarea' unui astfel de card.

Toate bune si frumoase, pana ajung la banca. Ajung la inceputul lunii februarie, cand produsul era 
'foarte cald ' (pe 1 februarie, se lansase). Eram prima persoana care intrebase de un astfel de card, asa ca 'procedura' era un pic greoaie si pentru el, fiind la inceput.

Am depus documentele 2 zile mai tarziu si astept.

Dupa vreo saptamana si primul refuz. 
Motivul? Lucrand in invatamant am trecut de la juma de norma, la norma intreaga - o directiva a bancii, spune ca de la un an la altul, nu am voie sa am o crestere salariala mai mare de 20%, eu trecand de la juma de norma la norma intreaga, practic, salariul s-a dublat...

Depund apoi documentatia cu tata, ca si coplatitor - refuzat din nou.

A 3a oara, pun din nou singur, de data asta singur si aducand si ceva documente in plus, care sa ateste faptul ca salariu s-a dublat deoarece am trecut de la juma' de norma la norma intreaga.

Azi, ma suna ofiterul de credit - s-a respins din nou.

As vrea sa stiu daca cineva a mai incercat achizitionarea unui astfel de card si daca a intampinat astfel de probleme.


2 comentarii:

  1. Am aplicat si eu de 2 saptamâni. Deja 2 refuzuri. Am studii post universitare, un salar decent si peste 30 de ani. Oamenii astia sunt sănătosi?
    Sunt curios dacă ați rezolvat ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu stiu daca sunt sanatosi. Eu le-am trimsi si pe e-mail o solicitare a unui ''refuz oficial'' din partea bancii, asta acum mai bine de 2 saptamani. |Nici un raspuns inca, O sa revin, insa... zilele astea pentru a vedea ce s-a intamplat.

      Mare pierdere - parerea mea - pentru wizzAir c-a ales BancPost...

      Ștergere